The Expendables are back!


The Expendables are back!
When we all thought that our heroes from the action movies were already retired here they come back all together in a film!!!
 ...yes, I know, it won't be an Oscar movie, it's not a film with a particularly interesting story. It won't be a film remembered for its stunning special effects but it's a film with all our favorites heroes all together side by side in an action movie with lots of explosions, gun shots and with lines that made them famous! 

I Mercenari sono tornati! 
Quando ormai ne eravamo tutti convinti che i nostri eroi dei film d'azione erano tutti in pensione ecco che tornano con un film tutti insieme!!!
... si, lo so, non sarà un film da oscar, non sarà un film con una trama interessante e non sarà un film che verrà ricordato per effetti speciali, ma è sicuramente il film con tutti i nostri eroi action riuniti fianco a fianco tra sparatorie esplosioni e le loro frasi che li hanno resi celebri!



Let's see the actor's list in the film:
Sylvester Stallone,  Arnold Schwarzenegger,  Bruce Willis, Chuck Norris, Jean-Claude Van Damme, 
Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Liam Hemsworth.


Facciamo qualche nome, tra i molti personaggi spiccano:
Sylvester Stallone,  Arnold Schwarzenegger,  Bruce Willis, Chuck Norris, Jean-Claude Van Damme, 
Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Liam Hemsworth.


And the story? You really want to know?Simple and banal, I would say: one of the Expendables dies, and all his friends go on a mission of revenge... but let's be honest, it's not the story that will make us wanna see this movie. It's a sequel, by the way, but for all the nostalgic person , for someone (like me) that never get's over of his favorite actors and who would love to see them in action in a movie together...

La trama? Davvero vi interessa? Semplice e direi banale: uno di "loro" mercenari muore, e tutti gli altri in missione a vendicarlo... ma ad essere sinceri non è certo per questo che vedremo questo film. Un sequel tralaltro, per i nostalgici, per quelli (come me) che non ne hanno mai avuto abbastanza dei loro benianimi adolescenziali e che vorrebbero vederli sempre in azione e finalmente in un unico film tutti insieme con un nemico comune...



Nessun commento:

Posta un commento